FAQ - Často kladené otázky

 

Ako mám postupovať pri vytváraní objednávky?

Dostupnosť je pri produkte znázornená zeleným znakom košíka „kúpiť“– vtedy je tovar na sklade a môžete si ho objednať. Tovar označený ako "Na objednávku" objednávame u našich dodávateľov, dobu dodania si môžete overiť telefonicky alebo cez livechat nášho e-shopu.

  • Kliknite na ikonu „Vložiť do košíka“ – a tovar automaticky „priletí“ do košíka.
  • Ak chcete pokračovať v nákupe, zvoľte túto možnosť prekliknutím na daný odkaz “Pokračovať v nákupe“.
  • Keď chcete objednávku dokončiť, kliknite na ikonu „Pokladňa“. Na ploche uvidíte obsah Vášho košíka, kde ešte môžete zmeniť počty vybraných produktov, prípadne niečo z košíka odstrániť. Vyčíslená bude aj celková suma, ktorú budete platiť za tovar spolu s dopravou.
  • Vyplňte v objednávacom formulári doručovacie údaje.
  • Ak ste náš registrovaný zákazník a máte zľavový kód, pridajte ho do kolónky „Kupóny – Zľavový kód“
  • Vyberte si spôsob doručenia a platby.
  • Ešte raz si skontrolujte Vaše údaje a objednávku, či ste vyplnili všetky potrebné políčka označené červenou hviezdičkou. Na záver potvrďte súhlas s obchodnými podmienkami.
  • Po vyplnení svojich údajov si môžete  jedným kliknutím vytvoriť účet a využiť tak výhody registrovaného zákazníka.
  • Po vyplnení údajov kliknite na ikonu „Ďalší krok“.
  • Pred posledným krokom  ešte môžete upraviť spôsob platby kliknutím na ikonu „Zmeniť spôsob platby“. Vašu objednávku potvrdíte kliknutím na „ODOSLAŤ objednávku“.
  • Ak bola objednávka správne vytvorená, po niekoľkých sekundách dostanete od nás informačný email.
  • Ak by ste pri vytváraní objednávky mali nejaký problém, môžete nás kontaktovať telefonicky, mailom alebo cez službu Livechat priamo na našom eshope (nájdete nás v pravom dolnom rohu). Radi Vám pomôžeme.

 

Koľko stojí doprava/poštovné?

Objednaný tovar odosielame kuriérom. Výnimkou je možnosť osobného odberu v našom sklade v Košiciach, ktorý nie je spoplatnený. Cena prepravy závisí od celkovej ceny objednávky a hmotnosti objednaného tovaru. Doprava zadarmo sa vzťahuje na objednávky s hodnotou nad 50€, ktoré neobsahujú špecifický produkt. Špecifické produkty si vyžadujú nadštandardné balenie a prepravu (napr. nadrozmerné, krehké a ťažké). Cenu za dopravu uvidíte hneď ako tovar vložíte do košíka a prejdete naňho kurzorom. Na vybrané balenia krmív ponúkame dopravu zdarma bez ohľadu na hmotnosť a cenu produktu.

Ako môžem zaplatiť?

Ponúkame Vám 4 možnosti platby za tovar:

  • Platba pri doručení resp. prevzatí / Dobierka – za tovar zaplatíte v hotovosti alebo kartou pri jeho preberaní.
  • Platba prevodom na náš účet vo Fio banke – bezhotovostná platba, tovar Vám bude odoslaný po uhradení.
  • Platba prostredníctvom PayPal – bezpečná platba cez PayPal účet alebo platobnou kartou.
  • Platba platobnou kartou cez WebPay.

 

Do koľkých dní mi bude tovar doručený?

Ak si objednávku vytvoríte v pracovný deň do 11:00 hod., zásielka Vám bude vyexpedovaná ešte v ten deň. Objednávky prijaté po 11:00 a cez víkendy sú vybavované až nasledujúci pracovný deň. Dodacia doba kuriérom je štandardne 24 – 48 hodín od odoslania zásielky z nášho skladu. Ak Vám tovar v tomto termíne nepríde, neváhajte nás kontaktovať, poskytneme Vám podacie číslo zásielky.

Ako postupovať pri reklamácii?

Reklamácie vybavujeme do 30 dní. Na tovar sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov v zmysle platných právnych predpisov (ak nie je uvedené inak).

Návod pri reklamácii tovaru:

  • Tovar aj s kópiou faktúry a sprievodným listom nám zašlite doporučene (nie na dobierku) na adresu: abc-zoo s. r. o., Nižné Kapustníky 2, 040 12 Košice. V sprievodnom liste uveďte dôvody reklamácie.
  • Tovar je potrebné zaslať k nám v neporušenom stave, vrátane kompletného príslušenstva, ak je možné, v pôvodnom obale.

 

Ako postupovať pri vrátení tovaru?

Kupujúci je povinný vrátiť tovar v neporušenom stave a hodnote, v akej tovar prevzal, vrátane kompletného príslušenstva a ak je možné, v pôvodnom obale. Tovar je možné vrátiť do 14 dní od doručenia tovaru. Je potrebné zaslať ho spolu s kópiou faktúry, odporúčame doporučene, (nie na dobierku) na adresu: abc zoo s.r.o., Nižné Kapustníky 2, 040 12 Košice. V sprievodnom liste alebo na kópiu faktúry je potrebné uviesť číslo bankového účtu za účelom vrátenia peňazí.

Formulár na vrátenie tovaru nájdete tu: vf_odstupenie_od_zmluvy_sk.docx

 

Môžem pri vrátení tovaru vrátiť iba časť objednávky?

Áno, môžete vrátiť aj časť objednávky. Ak ju chcete vrátiť, pošleme Vám späť peniaze.

 

Kedy bude vypredaný výrobok opäť skladom?

Naša stránka je denne aktualizovaná. Odporúčame Vám ju sledovať, prípadne si nastaviť notifikáciu emailom, ktorým Vás po naskladnení okamžite upozorníme na dostupnosť žiadaného produktu.

 

Kde si môžem uložiť svoje obľúbené produkty?

Pod každým produktom nájdete ikonu srdiečko. Kliknutím  naň si produkt uložíte medzi obľúbené, ktoré budete mať prístupné vo vašom účte, resp. na hornej lište vľavo od košíka. 

Kde si môžem vyzdvihnúť tovar osobne a aký je postup pri osobnom odbere?

Pri osobnom odbere je potrebné vytvoriť si objednávku na osobný odber. Tovar následne pripravíme najneskôr do 24 hodín od spracovania. O pripravení tovaru zákazníka informujeme emailom. Tovar si môžete vyzdvihnúť v pracovné dni na adrese Nižné Kapustníky 2 v Košiciach, v čase od 8:00 do 17:00. Odberná lehota je 7 dní. 

Ako sa môžem stať členom abcclub? 

Vytvorte si zákaznícky účet na našom e-shope a nakúpte v ľubovoľnej hodnote. Tým si automaticky natrvalo odomknete úroveň Silver.

 Je členstvo spoplatnené?

Nie, členstvo v abcclub je bezplatné a jeho úrovne závisia výlučne od vášho nákupného správania.

 Ako sa zbierajú body?  

Za každé minuté euro získate 1 bod (poplatky za dopravu a dobierku sa nezapočítavajú).

 Ako dlho sú body platné?

Platnosť bodov je 365 dní.

 Kde si môžem uplatniť body z objednávok?

Body môžete uplatniť už v 1. kroku košíka, ak ste prihlásený vo svojom účte, alebo v 3. kroku, ak sa prihlásite počas objednávky.

 Ako zistím, koľko mám bodov?

Počet bodov a históriu objednávok nájdete vo svojom zákazníckom účte.

 Kedy mi budú pripísané body za objednávku?

Body sa pripíšu 15 dní po vytvorení objednávky.

 Ak si objednám bez prihlásenia, získam body?

Nie, body a výhody môžu zbierať a využívať len prihlásení členovia abcclub.

 Na ktoré produkty môžem uplatniť nazbierané body?

Body môžete využiť na produkty označené štítkom „abcclub.“ Dostupnosť produktov závisí od úrovne (Silver, Gold, Platinum) a mení sa denne.

 Čo znamená „nákupný kompas“ a ako ho využijem?

Nákupný kompas vám pomôže rýchlo nájsť produkty pre vášho miláčika podľa vášho vyplneného profilu. Tento filter je prispôsobený vašim preferenciám a nájdete ho v každej produktovej kategórii.

 Ako funguje úroveň GOLD a PLATINUM?

Gold získate automaticky pri nákupoch nad 75 € za 90 dní a Platinum pri nákupoch nad 200 € za rovnaké obdobie. Úrovne sú platné 90 dní a po ich uplynutí sa automaticky predĺžia, ak znova splníte podmienky. V opačnom prípade prechádzate na nižšiu úroveň.

 Aké výhody mi prinesie dosiahnutie vyššej úrovne vernosti?

Úrovne Gold a Platinum ponúkajú rôzne výhody, vrátane zliav na dopravu, expresného doručenia a zliav na vybrané produkty.

 Ráta sa do hodnoty na zmenu úrovne profilu celková suma objednávky alebo len suma za produkty?

Do hodnoty sa rátajú iba produkty. Poplatky za dopravu a dobierku sa nezapočítavajú.

 Čo sa stane s mojimi bodmi, ak objednávku neprevezmem, stornujem alebo vrátim?

Body sa nevrátia, ak objednávku neprevezmete, stornujete alebo vrátite. Pri čiastočnom vrátení si ponecháte body za produkty, ktoré ste si nechali.

 Čo sa stane s mojimi bodmi, ak si zruším členstvo v abcclub?

Po zrušení členstva sa body stornujú a nie je možné ich preniesť na iný účet.

 Zruší sa moje členstvo, ak nechcem odoberať newsletter?

Áno, členstvo je viazané na odber newslettera, cez ktorý vás informujeme o zmenách a vašich výhodách v abcclub.

 Môžem zrušiť svoje členstvo v abcclub?

Áno, na zrušenie členstva nás kontaktujte na podpora@abc-zoo.sk, a do 24 hodín ho deaktivujeme.


ÚvodÚvod