Reklamácie si zákazník uplatňuje zaslaním alebo osobným doručením výrobku do skladu firmy predávajúceho. Náklady na poštovné, dopravu reklamovaného výrobku do skladu firmy, predávajúceho znáša zákazník. Náklady na spätné poslanie alebo doručenie reklamovaného výrobku znáša predávajúci.
POSTUP PRI POSIELANÍ REKLAMÁCIÍ
Prípadné reklamácie je potrebné doručiť osobne, kuriérom alebo poštou bez dobierky na adresu:
abc-zoo s.r.o.
Nižné Kapustníky 2
04012 KOŠICE
Slovenská republika
Tovar musí vyhovovať nasledovným podmienkam:
Spoločne s tovarom odporúčame pre rýchlejšie vybavenie reklamácie priložiť ku kópii faktúry aj vyplnený reklamačný list.
Reklamácia je vybavená najneskôr do 30 dní od prijatia a zaevidovania reklamovaného výrobku. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok. O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania prostredníctvom e-mailu, resp. bude mu s vybavenou reklamáciou zaslaný reklamačný protokol.
Pre viac informácií viď obchodné podmienky – reklamácie.
Úvod